راه نفوذ دشمن با از بین رفتن وحدت به جامعه باز می کند


راه نفوذ دشمن با از بین رفتن وحدت به جامعه باز می کند

گنبدکاووس- امام جمعه روستای حاجی قوشان گنبد کاووس گفت: اگر وحدت در جامعه از بین برود، راه نفوذ دشمنان به آن جامعه باز می‌شود.

آخوند محمد مختومی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اگر مسلمانان با هم متحد شوند به اهداف خود دست پیدا خواهند کرد.

امام جمعه روستای حاجی قوشان گنبدکاووس اضافه کرد: خداوند در قرآن به همه مسلمانان تاکید می‌کند با هم متحد شوند و به ریسمان الهی چنگ بزنند و آیه واعتصموا، دلیل بر اهمیت ویژه وحدت در اسلام است.

مختومی نژاد تصریح کرد: اگر وحدت در جامعه از بین برود، راه نفوذ دشمنان به آن جامعه باز می‌شود.

وی بیان کرد: مسلمانان شیعه و سنی همه یکی هستیم، در اصول دین اختلاف نداریم، رو به یک قبله نماز می‌خوانیم و همگی معتقد به پیامبر (ص) و قرآن هستیم.

امام جمعه حاجی قوشان ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران گفت: کسانی که در روزهای اخیر اغتشاش به راه انداختند، مساجد و قرآن را آتش زدند، کسانی هستند که نه تنها با نظام بلکه با اسلام و دین مشکل دارند.

مختومی نژاد با بیان اینکه اغتشاشگران شعار آزادی زنان را سر می‌دهند اما به دنبال ذلت و ابتذال زنان هستند، گفت: در جمهوری اسلامی زنان ما آزادی و امنیت دارند، بدون محارم در امنیت کامل به سفر می‌روند و در اجتماع فعال هستند.

وی گلستان را سرزمین برادری خواند و اظهار کرد: روستای حاجی قوشان در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرستان گنبدکاووس است اما قبل از انقلاب تنها برق داشت و از سایر خدمات اولیه مثل آب لوله کشی، گاز، مدرسه و حتی جاده محروم بود اما به برکت انقلاب امروز روستای ما آباد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا