اعتبارات دولت برای تکمیل سد نرماب از محل تهاتر نفت افزایش می یابد


اعتبارات دولت برای تکمیل سد نرماب از محل تهاتر نفت افزایش می یابد

گرگان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در جلسه مشترک استاندار گلستان و نماینده مردم شرق استان در مجلس با وزیر نیرو مقرر شد که اعتبارات سد نرماب از محل تهاتر نفت افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن حسینی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: عملیات خاکریزی بدنه سد نرماب مینودشت، به پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی رسیده و همزمان با تکمیل تاسیسات و تجهیزات هیدرومکانیکی به زودی به پایان می‌رسد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان، برای ایجاد مخزن و آبگیری مخزن سد نرماب مینودشت هفت میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب خاکریزی پیش‌بینی شده که فقط ۱۰۰ هزار متر مکعب از آن باقیمانده است.

وی عملیات باقیمانده سد نرماب را پاکسازی مخزن و جابجایی روستاهای باقیمانده اعلام کرد و خواستار همکاری بیشتر اداره کل منابع طبیعی و همچنین تخصیص اعتبار مناسب‌تر شد.

حسینی گفت: در جلسه مشترکی به همراه استاندار و نماینده مردم شرق استان با وزیر نیرو مقرر شد که از محل تهاتر نفت اعتبارات سد نرماب افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان تاکید کرد: با توجه به ضرورت قطع درختان مخزن سد نرماب هر چه سریع‌تر منابع طبیعی نسبت به صدور مجوز برای این کار اقدام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول