3 نفر از عاملان اغتشاشات در سلمانشهر دستگیر شدند


3 نفر از عاملان اغتشاشات در سلمانشهر دستگیر شدند

عباس آباد- فرمانده انتظامی عباس آباد از دستگیری سه نفر از عاملان تخریب کانکس راهور و به آتش کشیدن دفتر امام جمعه سلمانشهر در اغتشاشات اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی بابایی گفت: در پی اغتشاشات، تجمع، تخریب و آتش زدن اموال عمومی در سی و یکم شهریور ماه در سلمانشهر، موضوع در دستور کار مأموران پلیس پاوا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی و فعال کردن منابع و مخبرین، افرادی که در اغتشاشات حضور داشته و اقدام به تخریب دفتر امام جمعه، کانکس راهور و همچنین ساختمان شهرداری و به آتش کشیدن آنها کرده بودند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، اکیپی متشکل از مأموران پلیس اطلاعات و آگاهی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه سه نفر از متهمان را دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ بابایی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی پلیس بیان داشتند که در اغتشاشات اخیر در اقدامی هماهنگ نسبت به تخریب ساختمان شهرداری، آتش کشیدن کانکس راهور و دفتر امام جمعه شهر سلمانشهر و چند وسیله نقلیه اقرار کردند، اظهار داشت: متهمان با هماهنگی مرجع قضائی تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی در این راستا ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید