بهره‌برداری از 11 پروژه‌ عمرانی و خدماتی تبریز


بهره‌برداری از 11 پروژه‌ عمرانی و خدماتی تبریز

تبریز- شهردار تبریز از افتتاح رسمی همزمان ۱۱ پروژه عمرانی با صرف ۸۵۷ میلیارد تومان هزینه به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب هوشیار بعد از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: روز ۱۹ مهر و همزمان با مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی آتش‌نشانان، ۱۱ پروژه در مناطق مختلف شهر تبریز به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: آغاز بهره برداری از این پروژه‌ها بصورت همزمان بوده و هیچگونه تشریفاتی برای افتتاح این پروژه‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به هزینه صرف شده برای اجرای این ۱۱ پروژه، عنوان کرد: در مجموع ۸۵۷ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده که در این بین بیشترین هزینه برای خرید یکصد دستگاه اتوبوس صرف شده است.

وی با اشاره به عناوین پروژه‌ها، گفت: غیر از خرید یکصد دستگاه اتوبوس، تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی، ایستگاه‌های ۱۵ و ۱۶ مترو، فرهنگسرای کودک منطقه ۲، ساختمان پلیس منطقه ۵، پارک رز منطقه ۹، خیابان استاد محمد عابدی منطقه ۹، پروژه اسد گؤلی، ستاد فرماندهی کل آتش‌نشانی، چند پروژه آسفالت و بهسازی و پیاده‌رو سازی از جمله این پروژه‌ها هستند.

به گفته هوشیار، همه این پروژه‌ها بصورت همزمان روز سه شنبه هفته جاری به مناسبت هفته وحدت و در جریان مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی آتش‌نشانان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه