ارائه بسته 6 وجهی در نخستین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه


ارائه بسته 6 وجهی در نخستین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ارائه بسته ۶ وجهی در نخستین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه در هیئت دولت خبر داد.

مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اولین جلسه قرارگاه ملی اشتغال ویژه استان کرمانشاه به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور تشکیل شد، اظهار کرد: در این نشست بسته ۶ وجهی شامل تأمین مالی طرح‌های در دست اجرا، خط اعتباری برای طرح‌های آتی، اجرای زیرساخت‌های اقتصادی، سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ، صدور مجوزها، طرح موانع و مشکلات و ارائه مشوق‌ها برای سرمایه گذاری در این استان خدمت رئیس جمهور ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست مدیران ارشد استان کرمانشاه ایجاد اشتغال است، افزود: بر اساس سند اشتغال کرمانشاه ۴۶ هزار فرصت شغلی برای این استان پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه هماهنگی و برنامه ریزی ایجاد اشتغال رسالت اصلی کمیته‌های اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان‌ها است، عنوان کرد: با توجه به وضعیت کنونی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه این وظیفه در شهرستان‌های تابعه این استان سنگین و خطیر است.

احمدی بر نظارت بر اشتغال‌های ایجادی توسط کمیته نظارت شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: به منظور راستی آزمایی شغل‌های ایجادی به چهار طریق شامل سامانه نظارت، ارتباط تلفنی، نظارت میدانی و نظارت توسط مراکز کاریابی نظارت صورت می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403