80 واحد منزل سازمانی به نیروهای انتظامی پیشوا تحویل داده شد


80 واحد منزل سازمانی به نیروهای انتظامی پیشوا تحویل داده شد

ورامین- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از تحویل ۸۰ واحد منزل سازمانی به نیروهای انتظامی پیشوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی عصر دوشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان جدید ستاد فرماندهی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه در پایان این مراسم کلید ۸۰ واحد از منازل سازمانی که در فاز اول پروژه پیشوا قرار دارد در اختیار همکاران قرار می‌گیرد اظهار داشت: امروز با دستور معاون هماهنگ کننده ناجا کلنگ احداث ۴۸ واحد منزل سازمانی در مهرآباد دماوند نیز به زمین خواهد خورد که در کمتر از ۱۰ ماه این پروژه‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

عزیزی افزود: از ابتدای سال ۲۰ واحد در بنیاد تعاون به طور تعادل خریداری شد و با کمک مهندسی ناجا تکمیل و در اختیار همکاران قرار گرفت و ۸ واحد نیز در پروژه شهید عبداللهی قرچک قرار گرفت که در مجموع در شش ماه نخست سال موفق به تکمیل ۱۰۸ منزل سازمانی شدیم تا در اختیار همکاران قرار دهیم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: طی سال جاری از محل اعتبارات استانداری تهران ۳۷ میلیارد تومان اخذ و در قالب ۶ پروژه اجرایی، کلانتری و پاسگاه را شروع کنیم که با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد تا ۴۵ درصد در دست اجرا هستند.

وی بیان داشت: با دستور معاون هماهنگ کننده ناجا کلنگ احداث ۴۸ واحد منزل سازمانی در مهرآباد دماوند نیز به زمین خواهد خورد که در کمتر از ۱۰ ماه این پروژه‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آسمون مست جنونی هوش مصنوعی