وحدت و همدلی منجر به توسعه استان ایلام شده است


وحدت و همدلی منجر به توسعه استان ایلام شده است

استاندار ایلام گفت: نتیجه وحدت و همدلی، توسعه استان و خدمت رسانی بی وقفه به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در نشست ائمه جمعه شهرستان‌ها که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، برگزار شد، افزود: بنده شاهد تلاش‌های مجاهدانه امام جمعه ایلام برای استان در همه زمینه‌ها بودم و دغدغه ایشان معیشت مردم، دین و دیانت است که وحدت هم جانبه در سطح استان ایجاد شود.

وی بیان داشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در اربعین تلاش کردند و حضور ایشان در مهران برای ما قوت قلب بود.

وی ادامه داد: نتیجه این وحدت و همدلی توسعه استان و خدمت رسانی بی وقفه به مردم است.

استاندار ایلام تاکید کرد: از ائمه جمعه سراسر استان قدردانی می‌کنم چراکه آنان نقشی مهم دارند و نقش پدرانه و نگاه آنان حمایتی است و هدف آنان اتحاد و انسجام بوده که از مصادیق آن یادآوری امورات مردم و پیگیری آنها در بخش‌های فرهنگی اجتماعی است که اوج آن را در اربعین دیدیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: با رهنمودهای دکتر کریمی تبار در جلسات اربعین که بصورت مستمر برگزار شد، اربعین بصورت باشکوه برگزار شد و خروجی آن رضایت مقام معظم رهبری بود که این رضایت خاطر بهترین مزد و پاداش برای دست اندرکاران حوزه اربعین بود.

وی با اشاره به تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به بحث فرهنگی در اربعین، خاطر نشان کرد: در زمان برگزاری کنگره بزرگ اربعین ۵۲۰ روحانی در استان و عمدتاً در مهران فعالیت می‌کردند و در تمامی مواکب با حضور روحانیون نماز جماعت اقامه می‌شد و احکام و مسایل فرهنگی در این مواکب مورد توجه بود.

استاندار ایلام اضافه کرد: در ایام اربعین سراسر استان و به ویژه مهران فضای حسینی بود و ائمه جمعه شهرستان‌ها بخوبی کمک کردند و اسکان و تغذیه برای زوار بخوبی فراهم شد.
دکتر بهرام نیا تصریح کرد: با وجود اینکه تمامی تلاش خود را بکار گرفتیم که کنگره اربعین باشکوه برگزار شود و این مهم نیز محقق شد اما کاستی‌هایی نیز بود که این کاستی برای سال آینده برطرف می‌شود.

وی با اشاره برخی از توفیقات در اربعین امسال، گفت: به دلیل چهارخطه شدن مسیر ایلام - مهران و با تلاش همه تصادفات جاده‌ای در استان در اربعین ۵۰ درصد کاهش یافت.

استاندار ایلام اضافه کرد: همچنین ۲۵ درصد تلفات جاده‌ای کاهش یافت و میزان سرقت در اربعین امسال در مقایسه با سال‌های گذشته به شدت کاهش یافت.

وی با اشاره به میزان ماندگاری زوار در پایانه‌ها برای سوار شدن به اتوبوس‌ها و انتقال زوار به مبدا در اربعین، گفت: در گذشته میزان ماندگاری زوار به ۳۶ ساعت نیز می‌رسید اما در اربعین امسال میزان ماندگاری زوار ۳۰ دقیقه بود و تمامی مسافران طبق نرخ مصوب کرایه بها به مبدا را پرداخت می می‌کردند.

گفتنی است؛ در این نشست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از مجموعه تلاش‌های شبانه روزی استاندار ایلام در برگزاری مراسم باشکوه اربعین تشکر و قدردانی کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب