مدیریت فضای مجازی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود


مدیریت فضای مجازی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: حملات فرهنگی دشمن در فضای مجازی گسترش یافته لذا اگر به دنبال پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستیم، باید آن را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح دو شنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: حملات فرهنگی دشمن در فضای مجازی گسترش یافته لذا اگر به دنبال پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستیم، باید آن را مدیریت کنیم.

امام جمعه بجنورد اغتشاشات اخیر را نمونه واضح از جولان دشمن در فضای مجازی دانست و گفت: دشمنان در این بازه به راحتی افکار جوانان ما را به بازی گرفتند.

وی افزود: کنترل فضای مجازی با همکاری دستگاه‌های مرتبط امری ضروری است.

حجت الاسلام نوری وارونه نشان دادن حقیقت را هدف دشمن در فضای مجازی عنوان کرد و بیان داشت: رویکرد دشمنان ناکارامد جلوه دادن نظام اسلامی و در واقع مقابله با دین است.

امام جمعه بجنورد در ادامه به خانواده‌ها توصیه کرد در فضای مجازی مراقب فرزندان خود باشند و گفت: نوجوانان زمان زیادی را در فضای مجازی سپری می‌کنند لذا بی توجهی به این حوزه خطرات زیادی دارد.

وی افزود: در شرایط کنونی باید همه مردم هوشیار باشند چون که دشمن به هر بهانه‌ای سعی دارد تا نظم، آرامش و امنیت کشور را بر هم بزند و روند توسعه کشور را متوقف کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به حملات هدفمند دشمن به ارزش‌های اسلامی، گفت: با وجود تمامی دسیسه‌ها، مردم ایران دیندار هستند و مقابل این رفتارها ایستادگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403