آشوبگران را به سزای عمل خود خواهیم رساند


آشوبگران را به سزای عمل خود خواهیم رساند

رامسر- رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر این که اغتشاشگران و آشوبگران با اقدام قاطع دستگاه قضایی مواجه می شوند، گفت: آنان را به سزای عمل خود خواهیم رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق اکبری ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری رامسر با اشاره به حوادث اخیر در استان و کشور گفت: خوشبختانه شاهد حوادث اخیر در رامسر نبودیم اما باید همچنان هوشیار و آگاه بود تا از اجتماعاتی که توأم با توهین و تخریب است، پیشگیری شود.

وی اظهار داشت: در مناطقی که شاهد بروز حوادث بودیم دستگاه قضائی با افرادی که عمدی و آگاهانه و با قصد و غرض نسبت به تخریب و آتش سوزی اموال مردم و توهین اقدام کردند و سلاح به دست گرفتند یا مأموران و مردم را مضروب کردند، قاطعانه برخورد می‌شود.

وی با اظهار اینکه اغتشاشگران با اقدام قاطع دستگاه قضائی مواجه می‌شوند، گفت: افراد آشوبگر را به سزای اعمال خود خواهیم رساند و این دسته از افراد آزاد نمی‌شوند.

حجت الاسلام اکبری یادآور شد: آن دسته از آشوبگرانی که دستگیر نشدند بدانند، همکاران ما در فراجا، سازمان اطلاعات سپاه، اداره کل اطلاعات و غیره آنها را شناسایی خواهند کرد و به سزای اعمال خواهیم رساند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که اندیشه ارتکاب این گونه جرایم را در سر می‌پرورانند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: به مردم مؤمن و شهید پرور استان اطمینان می‌دهیم که با آشوبگران برخورد می‌کنیم و نباید فریب تبلیغات مزدوران آمریکا و صهیونیست و فریب تبلیغات تفاله‌های نظام منحوس سلطنتی و منافقان کوردل را نخورند.

وی تاکید کرد: همچنین مردم فریب گروه‌های منحل و فراری که دستشان به خون فرزندان ملت آلوده است را نخورند و امپراطوری غرب و صهیونیست را با پیروی نکردن از لجن پراکنی آنان شکست دهیم و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را برافراشته نگه داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان