مشکلات سرویس مدارس در شیراز برطرف می شود


مشکلات سرویس مدارس در شیراز برطرف می شود

شیراز - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مشکلات سرویس مدارس و گره های ترافیکی ناشی از آن در شهر شیراز به زودی برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خلیل عسکری صبح دوشنبه در نشست شورای ترافیک استان فارس به وضعیت سرویس مدارس و بروز مشکلات ترافیکی در شیراز اشاره کرد و گفت: رایزنی‌های مختلفی با شهرداری و دیگر نهادهای مربوطه انجام شده و به زودی شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به طور حتم دغدغه والدین در خصوص سرویس مدارس رفع می‌شود و در کنار ان نیز گره‌های ترافیکی ناشی از بازگشایی مدارس نیز در شیراز برطرف خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه آموزش و پرورش دارای بزرگترین سرمایه اجتماعی است زیرا با سه قشر اولیا، معلم و دانش آموز سر و کار دارد، گفت: تبیین و ترویج مسئولیت اجتماعی برای جامعه امروزی از ضروری‌ترین امور است و این موضوع در کاهش ترافیک هم بسیار مهم و مؤثر است.

عسکری ادامه داد: امروزه بچه‌ها در تصمیم گیری ها و انجام امور خانواده‌ها بسیار موثرترند چنان که معلمان در بسیاری از امور جامعه تصمیم ساز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس یادآور شد: دامنه کار آموزش و پرورش از ابتدا وسیع بوده است لذا با افزودن مسئولیت مهد کودک‌ها و مراکز پیش دبستانی به آموزش و پرورش، این نهاد بسیار گسترده‌تر شد لذا افراد از ابتدای کودکی تا نوجوانی در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک