اصناف خراسان شمالی در اغتشاشات مدیریت درست و به موقعی داشتند


اصناف خراسان شمالی در اغتشاشات مدیریت درست و به موقعی داشتند

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به نقش پررنگ اصناف در زندگی روزمره و ایجاد امنیت بر شهر، گفت: در اغتشاشات اخیر اصناف استان مدیریت درست و به موقعی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید مطهری زاده صبح دو شنبه در همایش پلیس و اصناف، با اشاره به اینکه نبض شهر در امورات روز مره مردم، در دست اتحادیه‌ها است، اظهار داشت: مردم عزیز امروز در تمام ساعات روز با بازاریان و اصناف عزیز سروکار دارند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اگر امروز مردم زندگی بی دغدغه‌ای دارند، به پاس تلاش شبانه روزی اصناف است، گفت: بزرگترین نقش تأثیرگذار در امنیت و در زندگی مردم را اصناف بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه اصناف قشر زحمت کش و سخت کوشی هستند، افزود: با وجود مشکلات در زمان کرونا و التهاباتی که در بازار ایجاد شده بود، باز هم با صبر و استقامت به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

مطهری زاده با بیان اینکه در بحث اغتشاشات اخیر اتاق اصناف مدیریت درست و به موقعی داشتند، گفت: ما امروز به عنوان پلیس، قدر دان و خدمتگذار شما بزرگواران هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه رونق اقتصادی جامعه در سایه امنیت و خدمات پلیس انجام می‌شود، گفت: اگر امنیت و آرامش وجود نداشته باشد، قطعاً اصناف و بازاریان بیشترین ضربه را می‌خورند.

وی افزود: فراجا با تمام توان سعی کرده تا در کنار و همراه اصناف باشد و اعتقاد داریم که امروز همدلی و هم افزایی که بین پلیس و اصناف وجود دارد، باعث ایجاد امنیت، نشاط، رضایتمندی و … در سطح استان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان