عملیات اجرایی 5 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد


عملیات اجرایی 5 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی ۵ طرح هادی روستایی در این استان آغاز شد.

فرشید ریاحی سامانی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: این طرح‌ها در روستاهای قلعه‌مدرسه، حاتم‌آباد، میان‌جو، نصیرآباد و دهنوبارز شهرستان لردگان اجرا می‌شود.

وی افزود: برای اجرای طرح‌های هادی جدید در ۵ روستای شهرستان لردگان بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

ریاحی همچنین از بهره‌برداری ۱۱ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت روز ملی روستا خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح‌ها در ۴ شهرستان این استان بیش از ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: این طرح‌ها در روستاهای نیاکان، شهرک امام حسین (ع)، مالک‌آباد و مَوَرز در شهرستان کوهرنگ، روستاهای قَرَح، یونَکی، ناغان سُفلی و شهرک امام خمینی (ره) و شش‌بهره عُلیا از توابع شهرستان لردگان، روستای آبشاران سُفلی شهرستان کیار و روستای عزیزآباد شهرستان اردل به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین به راه‌اندازی طرح‌های کسب و کار طرح آبادانی و پیشرفت منظومه روستایی شهرستان بروجن در مهرماه جاری اشاره و تأکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۴۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

ریاحی اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث ۲۸۰ واحد مسکن روستایی ویژه محرومان شهرستان اردل با بیش از ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده که روند ساخت آن در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج