هدف دشمنان ضربه زدن به اسلام است


هدف دشمنان ضربه زدن به اسلام است

شیراز- استاندار فارس گفت: دشمن شمشیر را برای مسلمانان از رو بسته و باید با وحدت به جنگ دشمن‌های ایران رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه یکشنبه شب در جشن هفته وحدت بیان کرد: یکی از وظایفی که بر عهده جامعه است آن بوده که با بصیرت و آگاهی ببینیم که دشمنان ایران و اسلام چه نیت‌هایی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دارند و با موشکافی و درایت این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی بیان کرد: می‌توان با وحدت به مقابله بر علیه دشمنان اقدام کرد، تنها برای دستیابی به این هدف باید بصیرت و دشمن شناسی داشت تا بتوان مشکلات تحمیلی به کشور را که توسط دشمنان ایجاد می‌شود شناخت و آن را خنثی کرد.

ایمانیه عنوان کرد: برای دشمن فرقی نمی‌کند که شما مسلمان شیعه باشید یا مسلمان سنی، دشمن شمشیر را از رو برای مسلمانان جهان بسته و در تلاش است تا به همه جامعه آسیب بزند زیرا آنان به دنبال خسارت زدن به جهان اسلام اند.

به گفته استاندار فارس با توجه به اینکه خواست و اراده خداوند این بوده که مردم مسلمان جهان از گزند دشمنان در امان باشند تاکنون تمامی برنامه‌های دشمن برای آسیب رسانی به مردم ایران و جهان اسلام خنثی شده و امنیتی در ایران وجود داشته که در کمتر کشور جهان شاهد وجود این امنیت هستیم.

به گفته او طی دو هفته اخیر شاهد بودیم که دشمنان برنامه‌های ویژه ای برای کنترل جامعه داشتند اما هیچ دستاوردی در این حوزه و اغتشاشات نداشته و مأیوس شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا