مسئولان وامدار خون پاک شهیدان هستند


مسئولان وامدار خون پاک شهیدان هستند

کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مسئولان وامدار خون پاک شهیدان هستند و باید در کارهای خود به شهدا تکیه کنند که برترین تکیه گاه ایمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله دارایی صبح دوشنبه با حضور در منزل مادر شهید حجت الاسلام و المسلمین علی تمام زاده از شهدای مدافع حرم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر لزوم توجه به آرمان‌های پاک و مطهر شهیدان انقلاب اسلامی از سوی کارگزاران تاکید کرد.

وی با ادای احترام به مقام شامخ گفت: شهیدان عزیز ما آگاه‌ترین و با بصیرت‌ترین‌های زمانه ما بودند و این بصیرت فقط در سایه تقوا و ولایت پذیری محقق می‌شود، شهید علی تمام زاده شهید قلم است که با علم و آگاهی و بصیرت خود در عین مظلومیت، مقتدرانه از حریم ولایت دفاع کردند و پاداش و مزد این فداکاری را نیز دریافت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه با اشاره به وظیفه کارگزاران در توجه به پاسداری از خون مطهر شهیدان انقلاب اسلامی گفت: مسئولین وامدار خون پاک شهیدان هستند و باید در کارهای خود به شهدا تکیه کنند که برترین تکیه گاه ایمان است و همه تلاش خود را برای رضای خدا و رضایت مردم که ولی نعمتان اصلی و صاحبان این انقلاب و کشور هستند به کار بگیرند.

مادر شهید علی تمام زاده در این دیدار به بیان خاطره‌ای از سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده و حضور وی و فرزندانش در سالگرد شهادت ایشان پرداخت و گفت: الگوی من، فرزندانم و فرزند شهیدم علی تمام زاده، شهید حسین فهمیده بود. همه باید مشی شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

مادر شهید علی تمام زاده در پایان به هر کدام از میهمانان یک خودکار که از باقی مانده وسایل شهید بود هدیه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3