هدف دشمنان مقابله با مقدسات دینی و اسلامی است


هدف دشمنان مقابله با مقدسات دینی و اسلامی است

ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: هدف دشمنان متاسفانه مقابله با مقدسات دینی و اسلامی است و این حقیقت در آشوب های اخیر به وضوح دیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر یکشنبه در دیدار علمای اهل سنت آذربایجان غربی با اشاره به نا آرامی های اخیر اظهار کرد: هدف دشمنان متاسفانه مقابله با مقدسات دینی و اسلامی است و این حقیقت در آشوب های اخیر به وضوح دیده شد.

وی با اشاره به نقش روحانیون در تبیین شخصیت پیامبر(ص) برای مقابله با توطئه دشمنان عنوان کرد: ابعاد مختلف شخصیتی پیامبر گرامی اسلام برای همه ما الگو و اسوه هستند اما دشمنان همیشه سعی در پنهان کردن این خصائص زیبای اخلاقی داشته اند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مقابله دشمنان با دین مبین اسلام به وسیله ایجاد تفرقه و اختلاف در امت اسلامی و مکدر نشان دادن چهره پیامبر گرامی اسلام گفت: ما روحانیون باید وظیفه خود را در تبیین شخصیت بزرگ پیامبر اسلام ایفا کنیم تا بدین طریق نقشه های شوم دشمنان نیز نقش برآب شود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این دیدار با اشاره به وظیفه مهم روحانیون و علمای دینی برای تبلیغ رسالت پیامبر گرامی اسلام گفت: دشمنان با استفاده از متخصصین و نخبگان صهیونیستی و غربی همیشه سعی در جلوگیری از رشد و توسعه آموزه های دینی دین مبین اسلام در جهان دارند که امروز این فعالیت گسترده تر شده است.

ماموستا مامد کلشی نژاد افزود: امروز نیز دشمنان و آشوب گران با بهانه قرار دادن موضوعات مختلف در واقع در برابر مقدسات دینی و آموزه های اسلامی می ایستند و اصل دین را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام عسگر فعال آذر مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به وجود با عظمت پیامبر اکرم (ص) و تاکید آیات قرآنی بر عظمت وجودی این شخصیت عظیم الشان دین مبین اسلام گفت: خداوند بر هیچ یک از نعمت های خود بر مردم به غیر از وجود پرخیر و بابرکت پیامبر مکرم اسلام منت نگذاشته است و این نشان از عظمت وجودی پیامبر اکرم (ص) دارد.

همچنین در این دیدار تعدادی از علمای اهل سنت نیز به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی