زیرساخت‌ها و سرانه ورزش کارگری در البرز توسعه می‌یابد


زیرساخت‌ها و سرانه ورزش کارگری در البرز توسعه می‌یابد

کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه ورزش کارگری در البرز یکی از اهداف اصلی این اداره‌کل است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله دارایی دوشنبه در مراسم افتتاح دفتر هیئت ورزش کارگری استان البرز و آغاز بازی‌های فوتبال چهارجانبه کارگری در مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران امام خمینی (ره) کرج اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه ورزش کارگری در البرز یکی از اهداف اصلی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم برنامه‌هایی در راستای توسعه فضاهای ورزشی کارگران اجرایی کنیم تا خدمات بهتر و ویژه‌تری در اختیار این قشر قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز تصریح کرد: سعی داریم علاوه بر زیرساخت‌ها خدماتی به جامعه کار و تولید افزایش یابد.

در این مراسم، کمال تنها، مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری و خلیل عبدالهی، رئیس هیئت ورزش کارگری استان به همراه معاونین اداره کل کار و نیز مسئولین انجمن‌های ورزش کارگری استان (تیراندازی، پرورش اندام و …) حضور داشتند.

همچنین در جلسه‌ی افتتاحیه، به ضرورت تلاش همگانی برای توسعه ورزش کارگری در سطح استان و نیز راه اندازی سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی ویژه کارگران شریف استان، از سوی مسئولین اشاره شد.

در پایان نیز، مسئولین از سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن مجموعه بازدید نموده و وضعیت آن‌ها را بررسی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق