برنامه عملیاتی رشد اقتصادی 7.8 درصدی مازندران ابلاغ شد


برنامه عملیاتی رشد اقتصادی 7.8 درصدی مازندران ابلاغ شد

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از ابلاغ برنامه عملیاتی برای رسیدن به رشد اقتصادی ۷.۸ درصدی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه بهره وری با اشاره به هدفگذاری ۷.۸ درصدی رشد اقتصادی در استان اظهار داشت: از این میزان سهم بهره وری در این برنامه ۲.۸ درصد است.

وی با اظهار این که چارچوبی برای تحقق برنامه رشد اقتصادی در استان تهیه شده است، افزود: برای رسیدن به این برنامه پروژه‌هایی مشخص شده و برای تحقق آن نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی است.

وی معادل سازی بهره وری را برای تحقق برنامه لازم دانست و گفت: در حوزه صنعت متغیرها از جنس ارزش افزوده است و متغیرها در زمینه‌های مختلف مشخص شده است.

فتح الله پور از ابلاغ برنامه عملیاتی برای رسیدن به هدفگذاری رشد اقتصادی خبر داد و خواستار جدیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی در این حوزه شد و گفت: با رویه کنونی به جایی نخواهیم رسید و باید همت عالی داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران خواهان برپایی جلسات کارگروه بهره وری به صورت هفتگی شد و گفت: برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی به صورت ویژه پیگیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403