بوشهر در مقابله با استعمار و استکبار به خوبی ایفای نقش کرده است


بوشهر در مقابله با استعمار و استکبار به خوبی ایفای نقش کرده است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی نقش مهم خود را در مقابله با استعمار و استکبار نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در آئین معارفه و تکریم رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از نظر امنیتی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن از هر ابزاری برای توطئه علیه نظام اسلامی استفاده کرده و اکنون نیز با جدیت در این میدان حضور دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات امنیتی، جنگ نظامی، تهاجم اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: این توطئه‌ها به‌لطف خدا و پشتیبانی مردم خنثی و دشمن ناکام شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن اکنون جنگ ترکیبی را در دستور کار قرار داده است افزود: در بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شاهد جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی هستیم.

محمدی‌زاده خواستار ایفای نقش همه مسئولان و آحاد مردم در مقابله با تهاجم کنونی دشمن شد و ادامه داد: نفاق و کفر با تمام تجهیزات و ظرفیت وارد میدان شده است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در همه ادوار مختلف تاریخی نقش مهم خود را در مقابله با استعمار و استکبار نشان داده است گفت: ۱۶ مهرماه سالروز مقابله مستقیم رزمندگان استان بوشهر با آمریکا در خلیج فارس است و در این حماسه هیمنه و ابهت استکبار جهانی شکسته شد.

استاندار بوشهر از شکست بلوک غرب و شرق از جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف تاریخی خبر داد و بیان کرد: شکست دشمنان در شرایط کنونی حتماً رقم خواهد خورد و پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات علی جمادی، مهدی مهرانگیز به عنوان رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر معارفه شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی