دشمن با فضاسازی رسانه‌ای به دنبال تضعیف نیروی انتظامی است


دشمن با فضاسازی رسانه‌ای به دنبال تضعیف نیروی انتظامی است

قزوین - فرماندار شهرستان قزوین گفت: دشمنان کشور در صدد برهم زدن امنیت موجود هستند و از این رو با ایجاد جریان رسانه‌ای در فضای مجازی به دنبال تضعیف نیروی انتظامی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس کاظمی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قزوین، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و افتخار کشور است، امنیت موجود در کشور حاصل تلاش شبانه‌روزی این نیروی خدوم است.

وی افزود: مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و همواره از پلیس حمایت می‌کنند، دشمنان کشور در صدد برهم زدن امنیت موجود هستند و از این رو با ایجاد جریان رسانه‌ای در فضای مجازی به دنبال تضعیف نیروی انتظامی بودند تا امنیت موجود را زیر سوال ببرند اما موفق نشدند و نیروی انتظامی همچنان مقتدرانه در کنار مردم ایستاد.

فرماندار شهرستان قزوین اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی مقتدر، خواست مردم و نیروی انتظامی ضعیف خواست دشمنان و اراذل است، همگان باید بدانند که تقویت جایگاه نیروی انتظامی باعث بالارفتن پرچم امنیت و در نتیجه سبب آرامش مردم خواهد بود.

کاظمی بیان کرد: همه روزها روز نیروی انتظامی است چرا که ما در همه شرایط چه در تعطیلات، چه در روزهای عادی، در شهر، در روستا، در جاده، سفر و در فعالیت‌های روزمره و به طور کلی در همه ساحت‌ها نیروی انتظامی را در کنار مردم می‌بینیم و پرسنل این بازوی توانمند نظام در همه ساعات و روزها افتخار خدمت به مردم را دارند.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز در این دیدار صمیمانه بیان کرد: افتخار ما خدمت به مردم و مقابله با عناصر ایجاد مزاحمت در مسیر پیشرفت مردم است که همه تلاشمان را کرده‌ایم با کمک خود مردم این وظیفه را در حد مقدوراتمان به نحو شایسته انجام دهیم.

وی افزود: مردم امنیت و به دنبال آن نیروی انتظامی که حافظ اصلی امنیت است را دوست دارند و ما اعتماد و اطمینان مردم را بزرگترین سرمایه برای خود و نظام می‌دانیم.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در ادامه با تشکر از حضور میدانی فرماندار در مأموریت‌های مختلف محوله به نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در بین مردم و گفت و گوی چهره به چهره می‌تواند خیلی سریع شبهات موجود را حل کرده و فضا را به سمت آرامش ببرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار شهرستان قزوین در ادامه این دیدارها با حضور در کلانتری مدرس و کلانتری بازار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و اهدای شاخه گل به پرسنل از نزدیک در جریان مسائل و موارد قابل پیگیری در کلانتری‌های سطح شهر قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سومین نامه حسن روحانی به شورای نگهبان ارسال شد