کیفیت نان در تنگستان افزایش یابد


کیفیت نان در تنگستان افزایش یابد

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: تأمین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت‌های مهم کمیته آرد و نان شهرستان در راستای رضایتمندی شهروندان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست شورای آرد و نان شهرستان تنگستان اظهار داشت: تأمین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت‌های مهم کمیته آرد و نان شهرستان در جهت رضایتمندی شهروندان باشد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانه آرد و نان در سراسر کشور، ادارات جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان نسبت به توجیه متصدیان نانوایی‌ها در جهت اهداف اجرای طرح و برنامه‌های مندرج در سامانه و مشکلات احتمالی پیش رو اقدام کنند.

فرماندار تنگستان افزود: جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به ارائه گزارش کاملی از نانوایی‌ها به صورت تحلیلی و آماری در جلسه آتی اقدام کند.

رئیس شورای آرد و نان تنگستان تصریح کرد: جهاد کشاورزی شهرستان، اتحادیه و اصناف نسبت به توجیه مجدد نانوایی‌ها و اطلاع رسانی لازم در خصوص مشکلاتی که در سامانه وجود دارد اقدام کنند.

وی یاد آور شد: جهاد کشاورزی شهرستان در جهت رفع مشکلات سیستمی دستگاه‌های هوشمند نانوایی‌های روستاهای عالی حسینی و شورکی پیگیری لازم را صورت دهد.

لطفی اظهار داشت: با توجه به عملکرد و همکاری خوب شهرداران اهرم و دلوار و آباد در خصوص حمل به موقع آرد نانوایی از شرکت و تحویل به نانوایی‌ها، همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در مواقع ضروری انجام شود.

فرماندار تنگستان بیان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص پخت نان بر اساس سهمیه آرد و درجهت جلوگیری از کسر سهمیه شهرستان توجیهات لازم را به نانوایان صورت دهد.

وی افزود: جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص کیفیت آرد و همچنین جلوگیری از سوءاستفاده بعضی از نانوایی‌ها نظارت لازم داشته باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگری سحر قریشی در آمریکا ! + عکس پشت صحنه فیلم