رسانه ها در خنثی سازی فتنه های دشمن نقش آفرینی کنند


رسانه ها در خنثی سازی فتنه های دشمن نقش آفرینی کنند

ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های رسانه در استان، گفت: رسانه ها در خنثی سازی فتنه های دشمن نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس خبرگزاری ایرنا (ایلام) با قدردانی از همه اصحاب رسانه استان، افزود: رسانه‌های استان در اربعین سنگ تمام گذاشتند و به خوبی شکوه اربعین را به تصویر کشیدند.

وی گفت: در شرایط امروز با توجه به اینکه دشمن درصدد کمرنگ کردن دستاوردهای نظام در تمامی بخش‌ها است باید رسانه‌ها توفیقات و دستاوردهای نظام را انعکاس دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره ظرفیت بالای رسانه‌ها در کشور برای اقناع سازی و روشنگری افکار عمومی، گفت: علاوه بر خبرگزاری ایرنا به عنوان خبرگزاری دولت که دارای نیروهای توانمند در استان است سایر اصحاب رسانه استان نیز بیشترین انگیزه در تولید محتوا دارند و دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند.

حسنی تاکید کرد: تنها تلاش دشمن با صرف سرمایه گذاری‌های هنگفت، ضربه زدن به نظام است که خوشبختانه فتنه‌های آنان با هوشیاری مردم خنثی شده است.

وی تلاش دشمن و جبهه استکبار را ناامن کردن خیابان‌ها و مراکز شهرها در کشور عنوان کرد و گفت: این اغتشاشات کاملاً هدفمند و برنامه ریزی شده است چراکه دشمن استکبار و منافقان با اهداف شوم خود درصدد هستند که قشر جوان را به وارد اغتشاشات کنند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اغتشاشات اخیر که مورد حمایت هم جانبه جبهه استکبار بوده، گفت: مشکلات کشور در داخل کشور با همدلی مردم و دولت حل و فصل خواهد شد و صف مطالبه گران از اغتشاش گران جدا است.

حسنی در ادامه به جنگ تحمیلی و نقش مسعود رجوی بعنوان کسی که در صدد ضربه زدن به نظام بود اشاره کرد و گفت: در آن شرایط مسعود رجوی به صدام و دشمن کشور پیوست و کشور عراق با وجود حمایت ۳۶ کشور به ایران حمله کرد که با مقاومت و ایستادگی مردم یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.

در پایان عظیم پیرانی به عنوان رئیس خبرگزاری ایرنا در ایلام معرفی و از زحمات معصومه امیدی رئیس سابق تقدیر شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از نظر روحی سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی هستید، اگر این 7 مورد را در زندگی تجربه کرده‌اید