نمایشگاه «اسوه» در مازندران برپا می شود


نمایشگاه «اسوه» در مازندران برپا می شود

ساری- معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: نمایشگاه اسوه های بسیج با هدف به تصویرکشیدن توانمندی ها و دستاوردهای بسیج در ۱۲۰ غرفه در بوستان ملل برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عسگر مجیدی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره برگزاری نمایشگاه اسوه بسیج در استان اظهار داشت: این برنامه برای انتقال تجربه بین رده‌های بسیج در عرصه‌های اجتماعی و خدمات رسانی و غیره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های برتر و اسوه معرفی می‌شوند، افزود: ۱۰۹ پایگاه در ۱۲۰ غرفه دستاوردها و فعالیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

سرهنگ مجیدی ادامه داد: این نمایشگاه در جزیره رودخانه تجن از روز دوشنبه برپا می‌شود و در سه موضوع عملکرد پایگاه‌ها، کارهای جهادی و اقتصاد مقاومتی تعریف شده است.

سرهنگ مجیدی یادآور شد: همچنین بخشی از نمایشگاه‌ها به اختراعات و ابتکارات می‌پردازد و از ساعت ۹ صبح ب تا ۲۱ شب به مدت یک هفته برای بازدید مردم دایر است.

معاون هماهنگی کننده سپاه نمایش دستاوردهای حوزه‌ها و پایگاه‌های نمونه و شاخص استانی و کشوری، انعکاس طرح‌های برتر کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه اقتصاد مقاومتی و نمایش اختراعات و ابتکارات نو و به روز بسیجیان نخبه استان از محورهای این نمایشگاه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن