آشوبگران اسیر دست دشمنان خارج نشین نشوند


آشوبگران اسیر دست دشمنان خارج نشین نشوند

قزوین - رئیس کل دادگستری قزوین با بیان اینکه به آشوبگران توصیه می‌کنم اسیر دست دشمنان نشوند، گفت: برخورد دستگاه قضا با کسانی که امنیت مردم را بازیچه قرار داده اند قاطع و جدی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی پیش از ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات امام علی (ع) شهر تاکستان برگزار شد، گفت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت است و باید این فرصت الهی را در راستای خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی مغتنم دانست.

وی افزود: قاضی بر اساس شرع و قانون عمل می‌کند و از این حیث امر قضاوت بسیار پراهمیت و خطیر است و هیچگاه نمی‌توان از قاضی انتظار داشت که حق را به صاحب حق برساند، زیرا قاضی بر اساس ادله و مستندات ارائه شده از سوی اصحاب دعوا قضاوت می‌کند و به همین خاطر گاهی مدارک ارائه شده با حقیقت واقع در تضاد است.

مقام ارشد قضائی استان در خصوص ناآرامی‌ها و حوادث اخیر بیان داشت: در اغتشاشات اخیر حجاب بهانه بود و دشمنان و معاندین نظام به دنبال کمرنگ نمودن مقدسات در جامعه اسلامی و ضربه زدن به پایه‌های مستحکم انقلاب و نظام هستند و قطعاً این توطئه آنها نیز خنثی خواهد شد.

شعبانی در ادامه تاکید کرد: به اغتشاشگران و آشوبگران توصیه می‌کنیم که اسیر دست دشمنان خارج نشین نشوند و از اقدامات خود دست بردارند، زیرا برخورد دستگاه قضائی با کسانی که امنیت مردم را بازیچه قرار داده قاطع، جدی و بازدارنده خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: آقای صمدی با سابقه بالای قضائی و تجربه گران بها در حوزه دادستانی به این شهرستان آمده‌اند و به ایشان توصیه می‌کنیم تا با تعامل سازنده با سایر نهادها و مردم در راستای تحقق عدالت، احقاق حق، اجرای قانون و تأمین امنیت عمومی گام‌های مؤثر بردارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکند.

حسین رجبی، دادستان سابق شهرستان تاکستان نیز در این مراسم گفت: شرایط برای کار کردن و اقدامات مؤثر فراهم است و سایر دستگاه‌ها و نهادها و همچنین مردم شریف شهرستان همکاری و همراهی لازم را با دستگاه قضائی دارند و در طی خدمت بنده در این شهرستان و در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی بیش از ۱۱۰ بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی صورت گرفت و ۵ هزار شغل ایجاد شد و همچنین ۲۰۰ طرح در حوزه احیا حقوق عامه نیز به اجرا درآمد.

محمد صمدی، دادستان جدید شهرستان تاکستان نیز اعلام داشت: احیا حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی، برخورد با فساد درون و برون سازمانی، حمایت همه جانبه از بخش صنعت و تولید و… از برنامه‌های جدی نده در داستانی شهرستان تاکستان است و انتظار این است سایر دستگاه و نهادها نیز در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند و توفیقات مورد نظر حاصل شود.

این مراسم با حضور آیت الله اسلامی؛ نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان، مسئولان قضائی استان، فرماندار شهرستان تاکستان، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، مسئولان استانی و شهرستانی دستگاه‌های اجرایی، فعالان حوزه صنعت و تولید برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات حسین رجبی تقدیر و محمد صمدی، دادستان سابق شهرستان بویین زهرا به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن