همکاری انتظامی و میراث فرهنگی برای حفاظت از آثار تاریخی ایلام


همکاری انتظامی و میراث فرهنگی برای حفاظت از آثار تاریخی ایلام

ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از همکاری انتظامی و میراث فرهنگی برای حفاظت از آثار تاریخی ایلام خبر داد و گفت:

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر ظهر یکشنبه در دیدار با مسئولان میراث فرهنگی ایلام اظهار کرد: میراث‌فرهنگی حاصل تلاش و مجاهدت یک ملت در طول تاریخ عامل همبستگی آنان برای بشریت است.

وی افزود: بدون شک گنجینه گران‌بهای میراث معنوی و فرهنگی ایران زمین در کنار جاذبه‌های منحصر به فرد و ارزشمند گردشگری این سرزمین کهن، یادگاری است بس ماندگار که از نیاکان و پیشینیان ما و با نظر لطف و عنایت پروردگار یکتا به این آب و خاک به ما رسیده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کم‌ترین کار ممکن که از سوی ما در قبال این مجموعه بی‌بدیل می‌تواند انجام شود، همانا احیا، حفظ و حراست از این داشته‌ها است.

دلاور القاصی بیان کرد: هویت هر منطقه‌ای در دل میراث‌فرهنگی آن نهفته است و با شناسایی این میراث می‌توان دریافت که گذشتگان چگونه زندگی می‌کردند و اصولاً پیرو چه ارزش‌ها و هنجارهایی در جامعه بوده‌اند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه از زحمات مدیرکل و مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در راستای حفاظت از میراث ماندگار ایلام که نقش بسزایی در معرفی و شناساندن فرهنگ غنی استان دارند قدردانی کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر