لزوم برخورد جدی با متجاوزان به آثار تاریخی در استان ایلام


لزوم برخورد جدی با متجاوزان به آثار تاریخی در استان ایلام

ایلام- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بر لزوم برخورد جدی با متجاوزان به آثار تاریخی در استان ایلام تاکید کرد و گفت: حفاظت از آثار تاریخی نیازمند فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد شریفی ظهر یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی ایلام اظهار کرد: حفظ نظم و امنیت کشور مرهون عملکرد خوب مجموعه نیروی انتظامی و پرسنل خدوم سخت کوش و پرتلاش است که به صورت شبانه روزی با حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

شریفی افزود: هفته ناجا هفته امنیت و تقدیر از پدیدآورندگان نظم و امنیت است و ما هم برخود لازم میدانیم در این امر مهم سهیم باشیم و هرآنچه در توانمان باشد دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شناسنامه هر کشوری آثار باستانی و میراث‌فرهنگی آن است که می‌تواند قدمت، تاریخچه، تمدن، فرهنگ و روابط اجتماعی و حاکمیت هر سرزمینی را مشخص کند، از این‌رو حفاظت و حراست از این میراث ضروری است و باید هویت اصیل و فرهنگ دیرینه و افتخارآفرین این میراث گران‌بها برای نسل‌های آینده پاسداری شود.

شریفی افزود: در راستای برخورد جدی با متجاوزان به آثار تاریخی برای حفاظت و پاسداری از این آثار در چارچوب قوانین موجود همکاری ویژه دستگاه قضایی را خواستاریم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان