توزیع 640 تن مرغ منجمد در استان فارس/ کمبود مرغ نداریم


توزیع 640 تن مرغ منجمد در استان فارس/ کمبود مرغ نداریم

شیراز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: از نوزدهم شهریور ماه تاکنون ۶۴۰ تن مرغ منجمد به قیمت ۴۸ هزارتومان به بازار مصرف استان فارس تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی دهقان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با همت مرغداران بازار عرضه مرغ به تعادل رسیده است افزود: برای شهروندانی که به فروشگاه‌های توزیع مرغ مراجعه می‌کنند، محدودیتی در خرید وجود ندارد، صرفاً در مراکز عرضه سایر محصولات، به منظور توزیع مطلوب هر نفر حداکثر مجاز به خرید چهار عدد مرغ است.

به گفته وی، روزانه ۱۰ تا ۱۵ تن مرغ منجمد توسط پنج تا ۱۰ کامیون ویژه حمل مواد پروتئینی به صورت سیار توزیع می‌شود.

دهقان پور یادآور شد: از شهریور ماه تاکنون ۶۴۰ تن مرغ منجمد به قیمت کیلویی ۴۸ هزار تومان در بازار استان فارس توزیع شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: مرغ منجمد در اختیار مراکزی که مصرف کننده عمده مرغ هستند از جمله بیمارستان‌ها، زندان‌ها، مراکز خیریه و تعاونی‌های مصرف نیز قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه قسمت عمده مرغ منجمد عرضه شده تولید داخلی است و تنها مقدار اندکی تولید خارج از کشور است، بیان کرد: در زمان اشباع تولید به منظور حمایت از تولید کننده مرغ مازاد توسط دولت خریداری شد که در زمان مورد نیاز به منظور حمایت از مصرف کننده و تعادل بخشی قیمت‌ها توزیع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟