امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار کرد


امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار کرد

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با خانواده حسین اجاقی، شهید مدافع امنیت در تبریز به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم صبح یکشنبه در این دیدار با تاکید بر اینکه صبر و شکیبایی شما خانواده معظم شهید برایمان آموزنده بود، اظهار کرد: الحمدلله جوانان جان برکفی داریم که همیشه و در همه بحران ها دشمنان را مایوس کرده و اجازه نمی دهند آنان به اهداف شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: معاندین و دشمنان دیدند که ما چنین مادران زینبی و فاطمی داریم و فهمیدند اگر به جنایات خود ادامه بدهند، همین بانوان جوابشان را می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: جوانان و نوجوانان ما، همچون دهه ۶۰ مظلومانه و با گمنامی در حال حراست از انقلاب و نظام هستند، اما در سوی دیگر عده ای در تریبون ها هر چه می خواهند می گویند و هزینه آن را باید نظام پرداخت کند.

حجت الاسلام نجفقلی سرایی خاطرنشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش با تمام قدرت به میدان آمده اند و رسانه های ما نیز در برابر هجمه رسانه ای آنها، باید با تمام توان، مقابله کنند.

شهید حسین اجاقی از بسیجان شهر تبریز، ۳۰ شهریور در جریان مقابله با اغتشاشات اخیر در این شهر از سوی آشوبگران مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا