رشد 208 درصدی منابع عمومی هلال احمر


رشد 208 درصدی منابع عمومی هلال احمر

اراک- معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به رشد ۲۰۸ درصدی منابع عمومی این جمعیت گفت: امسال منابع عمومی جمعیت به ۴۰ هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی درویش پور در مراسم تودیع و معارفه تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به افزایش ۲۰۸ درصدی منابع عمومی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این منابع در سال گذشته ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان بوده که امسال به ۴۰ هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی در ادامه سهم تملک دارایی هلال احمر در لایحه بودجه سال گذشته را ۱۴ درصد عنوان کرد و گفت: این میزان در بودجه امسال به ۱۹ درصد رسیده است.

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارایی این جمعیت ۳۹۲ میلیارد تومان در بودجه سال گذشته بوده است، افزود: امسال این مبلغ با ۵۰۱ درصد افزایش به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده که این مهم در تعامل خوب این جمعیت با حاکمیت محقق شده است.

درویش پور به بودجه اختصاصی جمعیت هلال احمر کشور نیز اشاره و با بیان اینکه این بودجه از ۱۸ هزار و ۵۵۵ میلیارد تومان در بودجه سال گذشته به ۲۳ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است، ادامه داد: جمعیت هلال احمر به واسطه خدمات بشر دوستانه و یک صدومین سال فعالیت جز پنج جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهان قرار دارد.

درویش پور ادامه داد: هدف اصلی جمعیت هلال احمر کشور حفظ سرمایه اجتماعی بوده و اکنون اعضای جمعیت هلال احمر می‌توانند با روحیه جهادی دوره درخشان این جمعیت را رقم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتک زدن وحشتناک دزد توسط صاحب خودرو + عکس پس از بازداشت