مجتمع فرهنگی نیمه کاره تخریب می شود/برپایی جشنواره کاتی


مجتمع فرهنگی نیمه کاره تخریب می شود/برپایی جشنواره کاتی

ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ساختمان سیمانی مجتمع فرهنگی و هنری رامسر که پس از ۱۸ سال همچنان نیمه کاره است، باید تخریب و ساخت آن از صفر شروع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جوادی پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران بااشاره به ثبت روز مازندران در تقویم ملی اظهار داشت: شورایی برای برپایی هفته مازندران در استان تشکیل شد تا برنامه‌ها به صورت منسجم برگزار شود.

وی برپایی اشکواره فرهنگی - هنری حسینی با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف، افتتاح تالار مرکزی ساری و تشکیل شورای فرهنگ، هنر و رسانه را از جمله اقدامات فرهنگی بیان کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های فرهنگی از اولویت‌های این اداره کل است.

وی با اظهار اینکه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری رامسر که ساخت آن از ۱۸ سال قبل شروع شده است، همچنان نیمه کاره مانده است، افزود: قرار شد بخش سیمانی و بتنی این مجتمع تخریب شود که فاجعه محسوب می‌شود.

جوادی با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری رامسر که چندین سال قبل برای ساخت آن ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شد باید خراب شود، گفت: در صورت توافق نهایی ساخت این مجتمع دوباره باید از صفر شروع شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: به رغم اینکه مجوز دستگاهی نظیر میراث فرهنگی و سازمان برنامه وبودجه را داریم اما جلوی کار گرفته شد و با این حال ساختمانی که مجتمع در آن قرار دارد را مقاوم سازی می‌کنیم.

وی زیربنای مجتمع فرهنگی هنری رامسر را سه هزار مترمربع بیان کرد و گفت: هزار مترمربع آن مربوط به سالن مجتمع است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران با اظهار اینکه جشنواره استعدادیابی مازندران با عنوان کاتی در استان برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

جوادی با اشاره به حوادث اخیر و آشوب‌ها با بیان اینکه فضای هنری استان آلوده نیست، گفت: استان دارای هنرمندان آگاه و بصیر هستند و نباید صف آنها را از مردم جدا بدانیم.

وی افزود: اکثر هنرمندان استان متعهد و شریف هستند و وارد بازی های برخی از خواص نشدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!