ایران اسلامی با اتکا به خداوند و ملت در مسیر پیشرفت گام برمی دارد


ایران اسلامی با اتکا به خداوند و ملت در مسیر پیشرفت گام برمی دارد

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دنیا باید بداند ۴۳ سال توطئه های مختلف علیه کشورمان انجام گرفته، ایران اسلامی با اقتدار و اتکا به خداوند و ملت همچنان در مسیر پیشرفت حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی صبح روز یکشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه مشترک فراجا با بیان اینکه ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت از آغاز تا امروز، روز به روز در ابعاد مختلف، نظام مقدس جمهوری اسلامی با شکوفایی و اقتدار رو به جلو حرکت کرده است، گفت: جمهوری اسلامی بدون اتکا به هیچ قدرتی با قدرت الهی و اعتماد به ملت یعنی صاحبان اصلی انقلاب و کشور تا به امروز در مقابل هجومی که برای از بین بردن انقلاب داشته‌اند در دفاع مقدس نیز ایستادگی و ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرد.

وی ادامه داد: دشمنان نمی‌خواستند یک کشوری را که تا دیروز جزو جهان سوم و عقب مانده بیان می‌کردند، قد علم کند و با اتکا به قدرت الهی و حمایت ملت، با روش جدیدی مبتنی بر قرآن و سنت پیامبر و سیره امامان معصوم اداره شود.

خاتمی با بیان اینکه آنان ایران قوی را نمی‌توانند تحمل کنند، افزود: دنیا باید بداند ۴۳ سال توطئه‌های مختلف علیه کشورمان انجام گرفته، ایران اسلامی با اقتدار و اتکا به خداوند و ملت همچنان ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمنان باید عاقلانه و واقع بینانه نگاه کنند و بطور قطع این مهم روزی رخ خواهد داد، گفت: در فتنه‌های اخیر سه گروه مظلوم واقع شدند، نیروی انتظامی، بسیج و مردم و به گروهی که بیشتر ظلم شد مردم بود که صاحب اصلی این انقلاب هستند.

خاتمی با تاکید بر اینکه با اشاره به اینکه نیروی‌های انتظامی در صف اول امنیت داخلی هستند، افزود: دشمنان نمی‌توانند ایران قدرتمند را بپذیرند و با توطئه‌های گوناگون سعی بر آسیب زدن به آن را دارند. حوادث اخیر که از روزهای اول انقلاب نیز شاهد چنین حوادثی بودیم، حاصل فتنه دشمن بوده و دشمنان باید بپذیرند ایران همیشه مقتدر است.

وی ادامه داد: از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های مختلفی از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی انجام گرفت که اختلافات قومی و اعتقادی، کودتا و شدیدترین آن بایکوت سیاسی و تحریم‌های بین المللی بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در دوران قبل از پیروزی انقلابی اسلامی، ایران را عقب نگه داشتند، ادامه داد: ایران در ظهور اسلام اولین امیراطوری بزرگ دنیا بود اما در اثر وجود سلاطین بی عرضه، هر وقت حمله خارجی رخ می‌داد، بخشی از تاریخ این کشور جدا می‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!