امنیت پیش‌نیاز اساسی برای توسعه است


امنیت پیش‌نیاز اساسی برای توسعه است

زنجان- استاندار زنجان تاکید کرد: یکی از پیش‌نیازهای اساسی برای توسعه و پیشرفت مقوله امنیت است که باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک که در ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا، امنیت با پیش‌نیاز توسعه و پیشرفت دانست و اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل اقتدار این کشور، امنیت بوده و امنیت اصل مهمی است و یک پیش‌نیاز اساسی برای پیشرفت تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ایران اسلامی که ۴۳ سال تلاش بر مستمر بودن و استقلال دارد و در زمان‌های مختلف نظام سلطه که با این استقلال مشکل داشت و سعی دارد ما را در موضوع امنیت به روش‌های مختلف مورد حمله قرار دهد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت بوده حفظ ثبات قدم است، ادامه داد: اتفاقی که در فتنه اخیر افتاد، خواستگاهش همین مسئله است و امنیت را مورد هدف قرار داده‌اند تا از استراتژی خود در مقابله با تحریم عقب‌نشینی کنیم.

افشارچی در ادامه با یادآوری اینکه هزینه‌ای که امروز آن را پرداخت می‌کنیم به دلیل مسیر درستی است که انتخاب کردیم، خاطرنشان کرد: مواردی مثل آگاهی، نظم، استفاده از تکنولوژی، ارتباط نزدیک با مردم، فهمیدن اولویت‌های مهم و کاهش آسیب‌هایی که در این مسیر وجود دارد، می‌تواند موجب موفقیت‌های بیشتر شود.

وی با بیان اینکه پلیس همواره خادم مردم بوده و مردم نیز حامی این نیروی قدرتمند هستند، عنوان کرد: در یک سال گذشته نظام استراتژی و حرکتی کشور بر مبنای مقابله با تحریم بوده و در این راستا ابزارهای مختلفی را به کار گرفته و با کشورهایی که به شکلی با نظام سلطه زاویه دارند، تعامل اقتصادی داشته است و در مقابل این حرکت، نظام سلطه سنگ‌اندازی می‌کند و ما مقاومت می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟