شاهرود زرد شد/ سرخه همچنان نارنجی


شاهرود زرد شد/ سرخه همچنان نارنجی

سمنان- طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا شهرستان‌های شاهرود و مهدی‌شهر در آخرین رنگ بندی کرونایی در وضعیت زرد یا همان هشدار جدی قرار گرفتند و شهرستان سرخه نارنجی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آخرین اطلاعات از ستاد مقابله با کرونا، وضعیت شهرستان شاهرود در شرایط رنگ بندی کرونایی از آبی به زرد کرونایی تغییر وضعیت داد و این نشان از افزایش تعداد مراجعان بیماران با علائم کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌دهد.

در این رنگ بندی مهدی‌شهر نیز در وضعیت زرد کرونایی یا همان هشدار جدی قرار دارد که نشان می‌دهد در این شهرستان هم شرایط رو به افزایش شیوع کرونا می‌رود و مانند هفته گذشته سرخه در وضعیت نارنجی باقی ماند.

هشدار جدی کرونایی و افزایش بیماران کرونایی دو هفته است که در سرخه مشاهده می‌شود و همچنان وضعیت در این شهرستان خطرناک است.

در شرق استان سمنان میامی و در غرب استان گرمسار و آرادان در وضعیت آبی یا همان شرایط تثبیت شده کرونایی قرار دارند. دیگر شهرستان‌هایی که در استان سمنان در وضعیت آبی قرار دارند، سمنان و دامغان هستند.

شاهرود بعد از سه هفته شرایط آبی، به شرایط زرد بازگشت تا بار دیگر هشدار کرونایی در شرق استان سمنان به صدا در بیاید.

علی رغم اینکه هیچ شهری در کشور قرمز نیست اما ۱۸ شهر نارنجی در کشور گزارش شده که سرخه یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. از سوی دیگر ۱۹۲ شهر کشور در شرایط زرد و ۲۳۸ شهر در شرایط آبی قرار دارند که نشان می‌دهد تعداد شهرهای زرد نسبت به هفته قبل، بیشتر شده است.

مسئولان بهداشت و درمان همچنان اعتقاد دارند که نباید فکر کرد کرونا به اتمام رسیده و همچنان می‌بایست فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها را رعایت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل