مطالبات موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت در زنجان پرداخت شده است


مطالبات موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت در زنجان پرداخت شده است

زنجان- مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۵۴درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: مطالبات موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان به موقع پرداخت شده است.

یعقوب شیویاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از ۵۴ درصد از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: در ۵ صندوق این تعداد تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی از پرداخت به موقع مطالبات مؤسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: مطالبات مراکز دانشگاهی و غیر دولتی تا پایان شهریورماه کامل پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: با همکاری بخش خصوصی، دولتی و آموزش‌های ارائه شده روند نسخه نویسی الکترونیکی مطلوب بوده است.

شیویاری تاکید کرد: تلاش شد در صورت بروز مشکلاتی در امر صدور نسخ الکترونیکی این مهم به صورت دستی و با هدف ارائه خدمت مورد پذیرش نیز باشد.

وی افزود: همکاری‌های بین بخشی و افزایش هم افزایی ها می‌تواند به ارائه مطلوب خدمت توسط ارائه کنندگان خدمات به جامعه هدف منتهی شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان تصریح کرد: بیمه سلامت استان زنجان با ۱۳ بیمارستان دولتی و خصوصی، ۸۶ مرکز جامع سلامت و ۴۵۰ مرکز تخصصی و درمانی و آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها طرف قرار داد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ وحید موسویان بنام متهم