رونمایی از قرارگاه «شهید فیاض بخش» بهزیستی استان مرکزی


رونمایی از قرارگاه «شهید فیاض بخش» بهزیستی استان مرکزی

اراک- سرپرست بهزیستی استان مرکزی از رونمایی از قرارگاه «شهید فیاض بخش» این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد زیدوند در نشست هم‌اندیشی گروه‌ها و تشکل‌های جهادی استان مرکزی اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور از قرارگاه شهید فیاض بخش بهزیستی استان مرکزی رونمایی خواهد شد و با رونمایی از این قرارگاه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های انقلابی در خدمات‌رسانی به جامعه، به کمک سازمان بهزیستی می‌آیند.

وی از رونمایی قرارگاه «شهید فیاض بخش» سازمان بهزیستی در روزهای آتی خبر داد و گفت: تنوع و گستردگی آسیب‌های اجتماعی سازمان را با وضعیت جدید و پیچیده‌ای از مجموعه آسیب‌ها مواجه کرده است و سازمان به‌تنهایی نخواهد توانست آن‌طور که شایسته است خدمات را با کیفیت مطلوب ارائه کند.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی گفت: قطعاً برای ایجاد تحول نیاز به کار جهادی و مشارکت مردمی است و این امر جز با همت مردم و گروه‌های مردمی میسر نخواهد شد.

وی افزود: گروه‌های جهادی، تشکل‌های انقلابی هستند که می‌تواند در ایجاد تحول در حل مسائل اجتماعی و آسیب‌ها به سازمان بهزیستی کمک ویژه‌ای کنند.

بنابراین گزارش، در این جلسه که ۱۰ گروه جهادی به نمایندگی از سایر گروه‌ها و تشکل‌های مردمی شرکت داشتند، با اعلام آمادگی در تمام حوزه‌های تخصصی و خدماتی ازجمله پیشگیری، زنان، درمان و حوزه عمرانی عنوان کردند که قطعاً سازمان مردمی بهزیستی می‌تواند با جذب مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه هدف، تحولی جدید ایجاد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر