پلیس در مقابل برهم زنندگان امنیت جامعه محکم ایستاده است


پلیس در مقابل برهم زنندگان امنیت جامعه محکم ایستاده است

کرمنشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس در مقابل برهم زنندگان امنیت جامعه محکم ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی‌اکبر جاویدان در برنامه صبحگاه فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وحدت و انسجام بسیار خوب بین نیروهای مسلح در استان اظهار کرد: استان کرمانشاه از جمله استان‌های امن کشور است.

وی افزود: سربازان ولایت در نیروی انتظامی استان کرمانشاه با توکل به خدا و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری دوشادوش نیروهای مسلح از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرده تا امنیت و آرامش را به این استان هدیه کند و خادمت خود را در این حوزه به اثبات برساند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مصداق توفیقات این مجموعه در مناسبت‌های مختلف از جمله ایام نوروز و اربعین است، گفت: در حوادث اخیر نیز نیروی انتظامی خوش درخشید و در راستای تأمین نظم و آرامش و مقابله با مخلان نظم و آرامش و افرادی که به جان مردم و بسیجیان رحم نکردند با اقتدار و رعایت قانون و تکیه بر مقررات اسلامی نقش بسیار خوبی را ایفا کردند و امروز شاهد امنیت پایداری در استان هستیم.

جاویدان تصریح کرد: این نظام متعلق به امام عصر (عج) است و ما هم باید به آن اعتقاد داشته باشیم و نایب امام عصر (عج) این کشور را اداره می‌کند و تمام نیروها به عنوان سربازان ولایت و کارگزاران صدیق این نظام گوش به فرمان امام تکالیف خود را انجام می‌دهیم و هیچ باکی از این بادها و ترقه بازی‌ها نداریم و خواهیم داشت.

جاویدان با اشاره به اینکه انقلاب ما در طول ۴۳ سال گذشته حوادث بسیاری را پشت سر گذاشته است و از گردنه‌های بسیاری عبور کرده و از این حوادث نیز عبور خواهد کرد، گفت: به عنوان عضو کوچکی از نیروهای مسلح افتخار می‌کنم که سرباز ولایت و خادم مردم هستم و بر بازوی نیروهای مسلح که بازوی جمهوری اسلامی است بوسه می‌زنم.

وی ادامه داد: همانگونه که هشت سال دفاع مقدس پیروزمندانه سپری شد و برگ‌های زرینی در تاریخ این کشور رقم خورد و دوران دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مبارزه با حرامی‌های داعش عزتمندانه و آبرومندانه با حضور سردار سلیمانی و همرزمانش سپری شد امروز نیز این ایام دفاع از ارزش‌ها، قرآن و ولایت خواهد گذشت و مسیر خود را با صلابت طی می‌کند و به سر منزل مقصود خواهد رسید.

جاویدان اضافه کرد: چه پرافتخار است که اسامی ما در لیست مجاهدان فی سبیل الله و حامیان ولایت و حافظان نظم و امنیت در این نظام به ثبت برسد و مایه عزت و سربلندی در دنیا و روسفیدی در آخرت باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی