هویت آفرینی هدف توسعه بافت فرسوده شیراز در اطراف حرم است


هویت آفرینی هدف توسعه بافت فرسوده شیراز در اطراف حرم است

شیراز- استاندار فارس گفت: رویکرد توسعه بافت ٣۶٠ هکتاری اطراف حرم مطهر هویت آفرینی برای جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس ضمن گرامیداشت هفته وحدت بیان کرد: دستگاه‌های امنیتی در جامعه در راستای صیانت از استان و تداوم فعالیت‌های فرهنگی طی دو هفته گذشته اقدامات اثرگذار و ویژه ای داشتند و استان فارس یکی از بهترین عملکردها رو طی این مدت داشت.

وی افزود: معیار رفتار نیروهای امنیتی در جامعه بر اساس مهر و عطوفتی است که پیامبر به جامعه یاد داد رو رأفت اسلامی مد نظر تمامی نیروهای انقلابی بود.

ایمانیه تاکید کرد: برخی از فعالیت‌های فرهنگی مثل نمایش محشر نشان داد می‌توان با هزینه اندک فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی ویژه ای را در جامعه روی داد به گونه‌ای که سطح اثرگذاری آن در جامعه به حد قابل توجه‌ای باشد.

به گفته این مقام مسئول با توجه به برگزاری کنگره حضرت محمد (ص) استان فارس با تمامی امکانات در حال آمادگی برای برگزاری این کنگره که مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است.

استاندار فارس ادامه داد: بافت فرهنگی و اجتماعی ٣۶٠ هکتار اطراف حرم باید دارای برنامه ریزی مدون با رویکرد هدیه آفرینی و احیای این مناطق مدنظر باشد تا بتوان توطئه بی هویت کردن جوانان که توسط دشمن در حال انجام است را خنثی نمود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان