عملکرد مطلوب قوای انتظامی و امنیتی در حوادث اخیر فراموش نمی شود


عملکرد مطلوب قوای انتظامی و امنیتی در حوادث اخیر فراموش نمی شود

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: خدمات شبانه روزی و عملکرد مطلوب قوای مسلح و امنیتی در حوادث اخیر و برخورد قاطع با اغتشاشگران فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گلستان، اظهارکرد: در حوادث و اتفاقات اخیر همه نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی و جان برکفان دستگاه‌های امنیتی حضور مؤثر و مطلوبی داشتند که توانستند اغتشاشگران را در جای خود بنشانند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه وظایف و مسئولیت‌های نیروی انتظامی در اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی اخیر قابل تقدیر است، افزود: عملکرد پلیس بیانگر آن است که فرزندان این مرز و بوم در فراجا، بیش از هر زمان دیگری برای دفاع از آرمان‌های انقلاب در صحنه حضور دارند.

وی گفت: این نهاد نظامی از بارزترین مجموعه‌های نظام است و هیچ سازمان و تشکیلاتی مانند نیروی انتظامی در جای جای جامعه حضور ندارد و از این حیث نماد نظام مقدس جمهوری اسلامی است‌.

نورمفیدی گفت: چتر خدمات نیروی انتظامی بسیار گسترده بوده و با وجود همه وظایف، به خوبی در صحنه صیانت از شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور مؤثر دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی