تولید محصولات پتروشیمی در چند ماه اخیر به اندازه یک سال رشد داشت


تولید محصولات پتروشیمی در چند ماه اخیر به اندازه یک سال رشد داشت

گرگان- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ویژه بینی و حمایت های گسترده دولت سیزدهم از مجموعه های پتروشیمی گفت: تولید واحدهای پتروشیمی کشور در چند ماه اخیر به اندازه یکسال رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا فاطمی امین صبح شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی بندرگز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اقدامات حمایتی دولت از مجموعه‌های پتروشیمی از اوایل اردیبهشت روند شدیدتر گرفته به طوری که تولید چند ماه اخیر به اندازه یکسال رشد داشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تأمین نشدن به موقع مواد اولیه، بازاریابی و کمبود سرمایه در گردش از مهم‌ترین چالش‌های فراروی صنایع پتروشیمی کشور است.

وی گفت: اهتمام و تلاش فعالان اقتصادی در شرایط کنونی برای حفظ و ارتقای تولید در واحدهای تولیدی شایسته قدردانی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد آخرین وضعیت واردات خودرو، افزود: آئین نامه واردات خودرو در دولت مصوب شده و شرایطی برای واردات خودرو پیش بینی شده که نزدیک به ۳۰۰ کسب و کار درخواست دادند که این واردات را انجام دهند.

فاطمی امین گفت: تعدادی از این واحدها شرایط واردات خودرو را ندارند و تا چند هفته آینده شرکت‌های واجد شرایط مشخص می‌شود.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح شنبه از طریق زمینی از مازندران وارد استان گلستان شد.

بازدید از یک صنعتی شهرک صنعتی در سرخنکلاته گرگان، بازدید از واحد تولیدی در شهرک صنعتی علی‌آبادکتول، بازدید از معدن زغال سنگ در رامیان. بازدید از شهرک صنعتی در کلاله، گنبدکاووس، نشست در استانداری گرگان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه فاطمی امین به گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان