کشفیات مواد مخدر در زنجان 11 درصد رشد دارد


کشفیات مواد مخدر در زنجان 11 درصد رشد دارد

زنجان-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: بیش از ۷۴۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۶ ماه نخست سال جاری در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

سرهنگ سعید بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۶ ماه سالجاری بیش از ۷۴۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۱ درصد رشد دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

بابایی تاکید کرد: همچنین طی ۶ ماه امسال انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان طی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: استان زنجان در زمینه میزان آلودگی به مواد مخدر جزو استان‌های آخر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه طرح پاکسازی در مناطق آسیب پذیر و آلوده استان به خوبی اجرا می‌شود، ابراز داشت: خانواده‌ها باید شناخت لازم به دوستان فرزندان خود داشته باشند و پاکسازی منطقه شهرک رجایی شهر زنجان به خوبی انجام شده است.

بابایی تصریح کرد: طی این بازه زمانی پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر برنامه ریزی خوبی را انجام داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»