ایران یکی از مردمی‌ترین نظام‌های دنیا را دارد/ هدف دشمن دین است


ایران یکی از مردمی‌ترین نظام‌های دنیا را دارد/ هدف دشمن دین است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه کشور ایران یکی از مردمی‌ترین نظام‌های موجود در دنیا است، گفت: هدف نخست دشمنان آسیب رساندن به حوزه دین و معنویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی که به مناسبت هفته فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف نخست دشمنان آسیب رساندن به حوزه دین و معنویت است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: این در حالیست که بنیان دینی تمام مردم ایران در مسیر ادامه راه شهدا خواهد بود و به هیچ عنوان فریب سخنان پوچ و بیهوده دشمنان را نخواهند خورد.

وی افزود: تمام دسیسه‌هایی که در داخل و خارج از کشور فعال هستند در پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند یک برآمدگی کوچک چرکین است که در پایه و اساس این نظام هیچ تأثیری ندارد.

حسین نژاد با بیان اینکه کشور ایران یکی از مردمی‌ترین نظام‌های موجود در دنیا است، تصریح کرد: خبرگان و مجلس و دولت توسط این مردم انتخاب می‌شوند اما کسانی که از پول‌های مردم مظلوم در خارج از کشور رفاه طلبی را برگزیده اند و ادعای رهبری و ایجاد آشوب در داخل کشور را دارند باید بدانند با این موارد به کشور آسیب نخواهد رسید زیرا حضور مردم در تمام صحنه‌ها پررنگ است.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: با همدلی، وفاق و اعتقاد راسخ به ولایت فقیه موجبات امنیت کافی در استان وجود خواهد داشت.

وی در پایان گفت: در استان خراسان شمالی اهداف و منویات دولت که برگرفته از راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف است را پیاده می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی