254 هکتار از اراضی مازداد دستگاه های اجرایی گلستان شناسایی شد


254 هکتار از اراضی مازداد دستگاه های اجرایی گلستان شناسایی شد

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای تأمین زمین برای طرح ملی مسکن، ۲۵۴ هکتار از اراضی مازاد دستگاه های اجرایی استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ملک شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در استان گلستان همکاری بسیار خوبی از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و واحدهای ثبتی تابعه با اداره کل راه و شهرسازی استان و واحدهای شهرستانی وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: پس از انعقاد تفاهم نامه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ۲۵۴ هکتار از اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی شده است.

وی گفت: تاکنون برای ۶۰ هکتار از اراضی شناسایی شده از سوی واحدهای ثبتی استان سند مالکیت صادر شده است.

ملک ادامه داد: پیگیری و انتقال سند مالکیت اراضی باقیمانده در دستور کار این اداره کل و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قرار داشته و این رویه تا تامین کل اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از راهبردهای کلان دولت مردمی است، توضیح داد: عمده زمین‌های کشور برای ساخت و ساز در حوزه شهری در اختیار دستگاه‌های اجرایی بوده که طبق قانون جهش تولید مسکن، دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند آن را به وزارت راه و شهرسازی منتقل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!