مسیر تحول گلستان از روستاها می‌گذرد


مسیر تحول گلستان از روستاها می‌گذرد

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت زدایی گلستان را باید از روستاها آغاز کنیم و با توجه به جمعیت روستایی استان، مسیر توسعه از روستاها می گذرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری عصر جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن گلستان اظهارکرد: محرومیت زدایی استان گلستان را باید از روستاها آغاز کنیم و با توجه به اینکه ۴۷ درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند، مسیر تحول و توسعه استان از روستاها عبور می‌کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه ما به آینده تنها نگاه رفاهی نبوده و اگر اقتصاد روستاها متحول شود قطعاً در استان شاهد تحول خوبی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود این چنین برنامه‌هایی در پروسه زمانی مشخص برنامه ریزی شود و در هر برنامه تعدادی از روستاها چشم انداز پنج ساله خود را ترسیم و ارائه دهند در غیر این صورت پیشرفت ما در سطح روستاها مقطعی و موقت خواهد بود.

منتظری بیان کرد: برای ایجاد انگیزه و امیدوار بودن جوانان ما به آینده چشم انداز توسعه روستاها ترسیم شود تا جوانان ما هم برای آینده خود برنامه ریزی درست و منطقی داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی