رد پای دشمنان ایران در فتنه اخیر مشهود بود


رد پای دشمنان ایران در فتنه اخیر مشهود بود

شهرکرد- امام جمعه لردگان در چهارمحال و بختیاری گفت: رد پای دشمنان ایران مانند آمریکا، عربستان و اسرائیل در فتنه اخیر مشهود بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یدالله رحمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لردگان در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دشمنان نتوانستند دشمنی خود را پنهان کنند و به‌صورت علنی با حضور در میدان از فتنه‌گران حمایت کردند.

وی بنیان‌گذار وحدت شیعه و سنی را مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دانست و افزود: معظم له در دوران اقامت در منطقه بلوچستان توانستند مردم وفادار شیعه و سنی این خطه را در کنار هم قرار دهند.

وی افزود: اثرات جلوه‌های زیبای وحدت، امروز در مقاومت مردم بلوچ برای دفاع از نظام اسلامی و دفع فتنه فتنه‌گران مشخص است.

رحمانی تصریح کرد: اما عده‌ای بی‌بصیرت این رد پا را ندیدند و تشخیص ندادند. آل‌سعودی که در یک روز ۴۰ جوان مخالف را گردن می‌زند چطور امروز با تأسیس شبکه، دلسوز مردم ایران شده است.

وی نخستین و مهم‌ترین نیاز مردم برای توسعه کشور، خدمت‌گزاری مسئولان و رفع مشکلات مردم را امنیت و آرامش دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی شایستگی و کاردانی خود را در برقراری این امنیت و آرامش به‌خوبی نشان داده است.

امام جمعه لردگان آرامش و امنیت مردم ایران را مدیون تلاش ایثارگرانه نیروی انتظامی اعلام و تأکید کرد: فتنه اخیر نشان داد که دشمنان ما از آرامش و امنیت کشور عصبانی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان