تضعیف انقلاب اسلامی هدف دشمن است/ نباید درگیر مسائل جزئی شد


تضعیف انقلاب اسلامی هدف دشمن است/ نباید درگیر مسائل جزئی شد

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: آنچه از ابتدای انقلاب تاکنون برای دشمنان مهم بوده، تضعیف ایران اسلامی است زیرا می‌خواهند با ساقط کردن جمهوری اسلامی، علیه سایر ملل اسلامی دسیسه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان هر بار به بهانه‌ای موجب ایجاد فتنه‌های گوناگون در کشور شده‌اند به گونه‌ای که سال ۸۸ انتخابات را بهانه کردند و این بار نیز فوت خانمی را بهانه‌ای برای ایجاد نا امنی در کشور قرار دادند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: آنچه از ابتدای انقلاب تاکنون برای دشمنان مهم بوده، بحث تضعیف ایران اسلامی است تا جایی که می‌خواهند تا نظام اسلامی را ساقط و به راحتی دسیسه‌های گوناگون خود را علیه کشورهای اسلامی پیاده کنند.

وی افزود: در این میان مردم و خواص نیز باید هوشیار باشند تا مبادا درگیر مسائل جزئی شوند و موجبات شکست یک جامعه را فراهم کنند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به حمایت کشورهای غربی از اغتشاشگران، گفت: انگلیس، آمریکا، آلمان و فرانسه بارها از اغتشاشگران حمایت کرده‌اند و طنز داستان آنجاست که این روزها اعلام می‌کنند، در حمایت از مردم ایران، این کشور را تحریم می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: منظور آنها از تحریم نیز، تحریم‌های موشکی نیست بلکه تحریم‌های بانکی، اقتصادی و دارویی مردم مظلوم ایران است.

وی با بیان اینکه وحدت بزرگترین هدیه الهی است، افزود: برخلاف بسیاری از کشورهای اسلامی، مردم ایران با وجود اقوام و مذاهب گوناگون با وحدت و یکدلی بسیاری از فتنه‌ها را خاموش و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته است.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: این مردم نه تنها در جنگ تحمیلی بلکه در بسیاری از فتنه‌ها دشمن را شکست دادند و مدافع ارزش‌های اسلامی بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها