آغازعملیات آوار برداری در 12 روستای بخش مرکزی خوی


آغازعملیات آوار برداری در 12 روستای بخش مرکزی خوی

ارومیه - وزیر کشور گفت:کار اسکان اضطراری با توزیع چادر و بسته‌های غذایی به پایان رسیده و از امروز کار آوار برداری در مناطق روستایی زلزله زده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر جمعه در حاشیه جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از پایان عملیات امداد و نجات و اسکان موقت در ۱۲ روستای بخش مرکزی خوی ارزیابی خسارات نیز در مراحل پایانی است.

وی ادامه داد: برخی از واحدها مسکونی کامل تخریب شد و برخی هم نیاز و تخریب و بازسازی دارند تعدادی از روستاییان مشکل آغل و جایگاه دام دارند.

وی افزود: کار سکان اضطراری با توزیع چادر و بسته‌های غذایی به پایان رسیده و از امروز کار آوار برداری در مناطق روستایی زلزله زده آغاز می‌شود.

وزیر کشور تصریح کرد: برای تأمین مصالح ساختمانی ستاد مدیریت بحران آمادگی کامل دارد تا خانواده‌هایی که توان ساخت دارند با دریافت مصالح کار بازسازی را شروع کنند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی هم در منطقه حضور یافته تا اقدامات لازم را در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی انجام دهد، تاکید کرد: کلیه نیازمندی‌های اولیه زلزله زدگان در مناطق روستایی تأمین شده و آب و برق در این مناطق جریان دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)