افزایش 29 درصدی تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی کرمانشاه


افزایش 29 درصدی تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش ۲۹ درصدی تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۳ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به بیشترین تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، افزود: از ابتدای سال جاری بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون و کمترین تردد در محور پاوه به روانسر به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی سال جاری به دلیل اینکه کرمانشاه میزبان زائران اربعین بود ترددهای جاده‌ای در استان کرمانشاه ۳۰ درصد افزایش یافت.

کرمی بیان کرد: با توجه به توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و اقدامات راهداران ۶۰ درصد تلفات جاده‌ای در استان کرمانشاه طی اربعین حسینی کاهش یافت.

وی با اشاره به آمار تردد خودروهای سنگین در محورهای استان کرمانشاه، گفت: از ابتدای سال جاری ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تردد وسایل نقلیه سنگین در استان به ثبت رسیده که رشد ۲۰ درصدی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی