7342 واحد مسکن ملی در قروه ساخته می شود


7342 واحد مسکن ملی در قروه ساخته می شود

قروه- سرپرست راه و شهرسازی کردستان از ساخت ۷ هزار و ۳۴۲ واحد مسکن ملی در شهرستان قروه خبر داد.

جهانگیر الیاسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مجموع سه هزار و ۹۵۰ واحد مسکن مهر در شهرستان قروه ساخته شده است و این در حالی است که آمار متقاضیان تأیید شده مسکن ملی در این شهرستان ۷ هزار و ۳۴۲ نفر است.

وی افزود: برای فاز نخست مسکن ملی یک لکه ۱۲ هکتاری در نظر گرفته شده است و در حال آماده سازی است.

سرپرست راه و شهرسازی کردستان تصریح کرد: یک قطعه ۹۰ هکتاری و یک قطعه ۵۴۷ هکتاری نیز برای اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان قروه در نظر گرفته شده است که با الحاق این زمین‌ها قضیه مسکن ملی در این شهرستان بسته خواهد شد.

فعله گری فرماندار قروه نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نهضت ملی مسکن در شهرستان قروه خوب کلید خورده است ۷۲ واحد با پیشرفت فیزیکی ۶۰ تا ۱۰۰ درصد در حال ساخت است و امیدواریم بقیه واحدها نیز در کمترین زمان ممکن احداث شود.

وی افزود: زمین‌های نهضت ملی مسکن در ۵ نقطه در حاشیه شهر قروه با کارشناسی مسکن و شهرسازی در نظر گرفته شده است که سه نقطه در شهرک دانش و دو نقطه در شهرک فرهنگیان واقع شده است.

محمد هادی مرادیانی رئیس شورای شهرستان قروه نیز اظهار کرد: ۷۲۰ خانوار شهرستان قروه که در سال ۱۳۹۹ چشم انتظار ساخت مسکن و رهایی از مشکلات اجاره نشینی بودند امروز امید خانه دار شدن در دلشان روشن شده است.

وی افزود: این خانوارها در شرایطی که قیمت نهاده‌های ساختمانی بسیار افزایش پیدا کرده است انتظار دارند که در سایر مراحل نیز مورد لطف و محبت مسئولین قرار گیرند.

مرادیانی خاطرنشان کرد: متقاضیان مسکن ملی انتظار دارند که با دستور استاندار کردستان کلیه دستگاه‌های خدمات رسان در تسریع روند کاری و اعمال تخفیفات ویژه همکاری و مساعدت لازم را با متقاضیان به عمل آورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی