نباید در حوزه امنیت با کسی تسامح شود


نباید در حوزه امنیت با کسی تسامح شود

قزوین – امام جمعه محمودآباد گفت: امنیت مردم خط قرمز است و در این رابطه هیچ مسامحه ای نباید صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در آیین دانش آموختگی نیروهای مسلح، این حضور را دارای پیامهای زیادی دانسته و اظهار کردند: حضور مقتدرانه ایشان در این مراسم توطئه ها و شبهات دشمن را بار دیگر خنثی کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این مراسم اصل و فرع حوادث اخیر کشور را مشخص کردند، افزود: اصل تقابل با نه با جمهوری اسلامی بلکه با بنیان ایران قوی است.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه در پشت پرده این حوادث دست امریکا و رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: آنچه در داخل رقم خورد هیجان جاهلی و مزدوری جریان نفاق است.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز است و در این رابطه هیچ مسامحه ای نباید صورت بگیرد، عنوان کرد: عبور از فتنه نیازمند مواضع شفاف و صحیح خواص در جامعه است.

حجت‌الاسلام موسوی تاکید کرد: برخی از خواص موضع گرفتند اما کلامشان ضریب مناسبی نداشت و با آرامی از کنار مسئله عبور کردند حال آنکه مقام معظم رهبری با لحنی مناسب زشتی و تلخی ماجرا را در یک خط قرمز غیر قابل گذشت به چشم آوردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سهم هرکسی را مشخص کردند، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در ابتدا سهم دشمن را در آتش بیاری معرکه مشخص کرده و سپس به حلقه های میانی و جریان مزدور به دشمن اشاره کرده و در نهایت به سکوت و خطای خواص نیز اشاره و حتی بر جبران خطا تاکید کردند.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: موضع گیری و حتی سکوت خواص در فتنه ها و آشوب مهم و موثر است و هرجایی که مرزبندی حق و باطل باید روشن شود و انسان دست بیگانه را در فتنه می بیند باید اعلام موضع کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه به گروه های تجزیه طلب در شمال غرب کشور گفت: سپاه پاسداران موج جدیدی از عملیات علیه فعالیت و حضور گروه های تروریستی تجزیه طلب در اقلیم شمال عراق را آغاز کرده و خسارت و تافلات جدی را به تروریست ها وارد کرده است.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: گروه های تروریستی تجزیه طلب و همچنین رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان حضور داشته و بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت میکنند.

وی افزود: فعالیت رژیم صهیونیستی در ناآرامی های اخیر از چشم نهادهای نظامی و امنیتی دور نمانده و با عملیات احیر پیام صریح و روشن جمهوری اسلامی به مقامات اقلیم کردستان ارسال شد.

امام جمعه محمودآباد نمونه تصریح کرد: اقدامات سپاه پاسداران نشان داد که صبر ملت ایران به سر آمده و تا دفع موثر تهدید به حملات خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: حملات سپاه علیه گروه های تروریستی مستقر در منطقه کردستان دفاع مشروع از امنیت ملی ایران است و از سوی دیگر به معنای مبارزه با تروریسم محسوب می شود.

حجت الاسلام موسوی افزود: این حملات حامل این پیام قاطع است که قدرت دفاعی ملت بزرگ ایران اجازه هیچ گونه فرصت طلبی و دخالت عوامل بیگانه برای ایجاد آشوب و تنش آفرینی در منطقه در راستای اهداف شوم خود علیه تمامیت ارضی و اتحاد ملت ایران را نخواهد داد.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن هفته ناجا یادآور شد: نیروی انتظامی در کمال تلاش و با مظلومیت حافظ امنیت ملت ایران است و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


محبی در آستانه کسب یک جایزه جدید