قدرت جمهوری اسلامی در حال افزایش است/ فریب رسانه را نخورید


قدرت جمهوری اسلامی در حال افزایش است/ فریب رسانه را نخورید

بجنورد- راوی دوران دفاع مقدس گفت: قدرت جمهوری اسلامی روز به روز در حال افزایش است و در این بین نباید به برخی ظواهر توجه کرد و اجازه ندهید رسانه شما را فریب دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عظیم ابراهیم پور پنج شنبه شب در یادواره ۵۸ شهید شهر گرمه اظهار کرد: از بدو خلقت حضرت آدم، جبهه حق و باطل تشکیل شد و این دو جبهه تا امروز نیز وجود دارند.

این راوی دفاع مقدس ادامه داد: طبق بیانات امام خمینی جنگ ایران و بعث عراق، جنگ حق و باطل بود.

وی با تاکید بر اینکه جبهه حق را در حال حاضر شیعه انقلاب اسلامی رهبری می‌کند، افزود: یهود علمدار جبهه باطل را در اختیار دارد که استکبار جهانی، آمریکا و… زیر مجموعه آن هستند.

سردار ابراهیم پور در ادامه وحدت شیعه و سنی را یک استراتژی مهم برای جبهه حق عنوان کرد و گفت: این موضوع سلیقه شخصی نیست و راهبرد محسوب می‌شود.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به دشمنی‌های بسیار زیاد علیه ملت ایران پس از انقلاب، گفت: استکبار ۵۰ کودتا علیه انقلاب انجام داد اما انقلاب همچنان ایستاده است.

وی ترور ۱۷ هزار ترور، جنگ ۸ ساله دفاع مقدس، فتنه‌های مختلف و… را بخش کوچکی از توطئه‌ها نام برد و افزود: چرا دشمن پشت سر هم این فتنه‌ها را ایجاد می‌کند؟ مگر نه اینکه از قدرت انقلاب اسلامی واهمه دارد؟

سردار ابراهیم پور با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر، گفت: عده محدودی از این افراد که دستگیر نیز شده اند، توسط گروه‌های تروریستی آموزش دیده بودند اما باقی افراد فرزندان ما هستند که به خاطر کم کاری ما در فضای مجازی فریب خوردند.

وی در ادامه معادلات جهانی را به نفع انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: قدرت جمهوری اسلامی روز به روز در حال افزایش است و در این بین نباید به برخی ظواهر توجه کرد و اجازه ندهید رسانه شما را فریب دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت