7800 میلیارد ریال برای توسعه شهرستان کیار مصوب شد


7800 میلیارد ریال برای توسعه شهرستان کیار مصوب شد

شهرکرد- فرماندار شهرستان کیار گفت: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای تسریع در روند توسعه این شهرستان تصویب شده است.

سید شجاع زیلابی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: این اعتبارات برای تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان کیار در بخش‌های مختلف هزینه خواهد شد.

وی تکمیل جاده چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ناغان به خوزستان را از مهم‌ترین خواسته‌های مردم چهارمحال و بختیاری به‌ویژه اهالی شهرستان کیار دانست و افزود: در سفر رئیس‌جمهور برای تکمیل این طرح ۸ هزار میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.‌

زیلابی به اهمیت و لزوم تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از سد خاکی گهرو شهرستان کیار اشاره و تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری یک‌هزار میلیارد ریال به این طرح اختصاص داده شد.

وی یادآور شد: با تکمیل و بهره‌برداری از سد خاکی گهرو علاوه بر تأمین آب صنعت در شهرستان کیار، یک‌هزار هکتار از زمین‌های شیب‌دار منطقه زیر کشت می‌رود و زمینه تحول در حوزه کشاورزی این شهرستان فراهم می‌شود.‌

زیلابی تأکید کرد: اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان کیار در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری نشان‌دهنده توجه دولت سیزدهم در توزیع عادلانه امکانات به مناطق کمترتوسعه‌یافته و غیربرخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!